Ny blogg om löpning

Det har börjat kännas allt mer konstigt att ha en blogg under namnet bollfokus som handlar mest om löpning. Så nu har jag kopierat över mina inlägg om löpning till en ny träningsblogg för löpning. Jag kommer alltså inte att sluta springa, men jag kommer framöver inte att posta något om det här på bollfokus. Har inte beslutat mig för hur jag ska göra med mitt tennisspelande framöver, men för mina dubbelkamrater hänvisar jag till en bra låt på spotify som förklarar läget. Men jag kommer att prioritera löpning före tennis, det är så mycket enklare att bara dra på sig skorna när man får lite tid över. Inget arbete med att boka banor och hitta medspelare.

One thought on “Ny blogg om löpning

  1. bollfokus skriver:

    Jag kommer att fortsätta spela lite singel, men dubbel är helt avslutat för mig. Det har fått tre chanser för mycket. Nä, i löpbloggen ska jag bara logga mina löppass. Kommer garanterat att förbli helt ointressant läsning där. Här blir det mer om bollar framöver. Varför ska du spela mindre själv?

Kommentera

