Oväntad inledning på 2013

Frågade min son i början på julledigheten om han ville att vi skulle gå och spela lite tennis någon gång under lovet. Svaret blev – nej. Idag när jag gjorde min första dag på jobbet fick jag ett SMS från min fru att grabben ville spela tennis. Gick bra att hitta en ledig tid så vi spelade en timma. Det gick precis som jag länge väntat och önskat mig att det borde kunna. Idag spelade han lugna fina slag och han tappade inte humöret när han missade ett slag någon gång. Så vi kunde stå och slå ganska långa serier och jag blev minsann faktiskt lite svettig av själva spelet. Det här var inte alls något jag väntade mig när jag skrev min årssummering igår. En mycket glädjande överraskning. Det enda negativa var att jag fick lite känning benhinnorna. Dags för fler tåhävningar alltså.

Kommentera

